دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه دربی ۱۰۲| پرتاب اشیا و بطری در ورزشگاه آزادی/خوشحالی عجیب نکونام کنار خط

حاشیه دربی ۱۰۲| پرتاب اشیا و بطری در ورزشگاه آزادی خوشحالی عجیب نکونام کنار خط
بعد از اعلام پنالتی توسط کمک داور ویدئویی برای استقلال رفتارهای نکونام کنار خط بسیار عجیب بود.
کد خبر : 884973

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی، امید حامدی‌فر و روزبه چشمی از داور کارت زرد گرفتند که این تصمیم داور با اعتراض شدید ۲ بازیکن مواجه بود.

*هواداران در ورزشگاه آزادی شعر صادق بوقی را می‌خواندند.

*در دقیقه ۵۸ بازی، یک ضربه کرنر به نفع استقلال گرفته شد و مهدی‌پور موقع زدن ضربه توسط هواداران پرسپولیس مورد پرتاب بطری و اشیا قرار گرفت. این اتفاق باعث شد تا بیرانوند به سمت هواداران پرسپولیس برود و از آن‌ها درخواست کند که این کار متوقف شود.

*در دقیقه ۶۰ بازی، شهاب زاهدی طی برخورد شدید با امید حامدی‌فر دچار آسیب‌دیدگی شد و مورد مداوای پزشکان قرار گرفت.

*در دقیقه ۷۷ مسابقه، امید عالیشاه روی اشتباه مرگبار سید حسین حسینی، موفق شد صاحب موقعیت شود به گل برسد. پس از این گل شور و حال بسیار زیادی ورزشگاه آزادی را فرا گرفت و امید عالیشاه خوشحالی بی حد و حصری انجام داد و لباس خود را درآورد و بابت این موضوع کارت زرد هم گرفت. دروازه‌بان استقلال هم از این اتفاق به شدت ناراحت بود‌.

*پس از این گل، بازار پرتاب بطری و اشیا هم گرم بود و تماشاگران در واکنش به این گل، با پرتاب اشیا خواستند به این اتفاق واکنش نشان دهند.

*در دقایق پایانی، در یک صحنه مشکوک، بازیکن پرسپولیس برخوردی با بازیکن استقلال داشت کرد که استقلالی‌ها به شدت معترض بودند. این صحنه در ادامه به VAR رفت که پنالتی اعلام نشد.بازیکنان استقلال و جواد نکونام در این مدت به شدت به داوری معترض بودند.

*در ادامه هم یک صحنه دیگر مشکوک به پنالتی بود که که این صحنه هم با اعتراض شدید استقلالی‌ها روبرو بود. پس از چک شدن VAR داور  به نفع استقلال پنالتی گرفت. این اتفاق با خوشحالی زیاد هواداران استقلال همراه بود.رفتارهای جواد نکونام در کنار خط بعد از این اتفاق عجیب بود و او خوشحالی زایدالوصفی را از خود نشان داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته